Kantoor

Lichtrijk kantoor te huur in Gent / Gentbrugge

Deelgemeente Gentbrugge is ook Gent en bovendien heel bereikbaar, op amper tien minuutjes van het stadscentrum. Bedrijvencentrum De Punt verhuurt verschillende kantoorruimtes tussen de 17 m2 en 110 m2 groot. De huurprijzen zijn ronduit schappelijk en variëren van 480 euro tot 3.080 euro per maand. Starters, sociale ondernemers of verenigingen komen in aanmerking voor een korting op onze huurprijzen. Ook meegenomen? In de prijs zit een uitgebreid dienstenpakket vervat zoals een gemeenschappelijke receptie, het gebruik van vergaderzalen, postverwerking en telefoonbeantwoording.

Mail ons of telefoneer naar 09 272 79 09. We geven je graag de nodige uitleg en een rondleiding. Je zal versteld staan van de prachtige lichtinval in onze gebouwen door de enorme glaspartijen, en van de aangename, professionele sfeer die er heerst.

Ben je op zoek naar iets meer dan bakstenen alleen? Dan zit je goed bij De Punt!

Als bedrijvencentrum richten wij ons op ondernemers en organisaties die op zoek zijn naar iets meer dan bakstenen alleen. Niet minder dan 65 kmo’s vinden vandaag onderdak in De Punt en huren hier hun kantoren of een flexplek, een comfortabel werkplek in een comfortabele co-workingspace.

Bij De Punt geniet je volop ondersteuning. Dit dienstenpakket zit vervat in de maandelijkse huurprijs:

  • We ontvangen je klanten en leveranciers (maandag tot vrijdag van 8u tot 18u), begeleiden hen naar de juiste locatie ook als je niet aanwezig bent. Dat doen we ook ’s avonds en in het weekend bij vergaderingen/evenementen, maar dan op aanvraag.
  • Je krijgt 1 uur per week secretariaatswerk, zoals het verwerken van inkomende telefoons, ICT, post en pakjes, kopieer-, print- en scanwerk, inbinden documenten, mailingservice, Cambio, verzorgen catering/broodjes, net zoals jij het wilt.
  • Je maakt gebruik van onze private parkeerplaatsen (285 plaatsen), je klanten van parkeerplaatsen in de buurt (tarief stad Gent – zone groen)
  • 8 uur per week kan je een van de 12 vergaderzalen gebruiken, het auditorium gebruik je 2 dagdelen per jaar (175 m², 40-120 personen).
  • Je kan jouw maatschappelijke of administratieve zetel bij ons plaatsen.
  • Je hebt 24/24 toegang tot jouw kantoor met toegangsbeveiliging.
  • Er is een ruime fietsenstalling (deels overdekt), fietsenberging / gratis gebruik van 4 bedrijfsfietsen (waarvan 1 elektrisch) en 3 doucheruimtes.
  • Per kantoor is er één telefoonnummer en –toestel.
  • Je kan gebruikmaken van keuken en refter (85 zitplaatsen), we verzorgen je afwas, bieden een poetsdienst aan en halen je afval op op aanvraag.

Energie en andere verbruiksgoederen (= kopieën, kantoormateriaal, telefoonkosten, elektriciteit, postzegels, poets, catering) betaal je volgens het verbruik.

Bedrijvencentrum De Punt werkt met dienstenovereenkomsten en niet met huurcontracten. Dit betekent concreet dat we flexibele opzegtermijnen hanteren en dat we alle ruimtes altijd koppelen aan een uitgebreid dienstenpakket.

Aangenaam werken in De Punt

Dat is inderdaad het grootste pluspunt dat wij je aanbieden als je een kantoor te huur in Gent zoekt: in De Punt is het aangenaam werken. Hier voelen dynamische ondernemers, starters én gevestigde waarden zich thuis. Iedereen heeft zijn eigen kantoor in hetzelfde gebouw, kruist elkaar in de lichtrijke gangen, ontmoet elkaar in de patio en in de gemeenschappelijke eetruimte – we weigeren die ruimte refter te noemen, want zoveel aangenamer – en begroet elkaar met de glimlach. En dat kleurt je dag! In de patio kan je trouwens genieten van een superlekker bakje koffie en leuke bijbabbels met collega’s.

Zodra je De Punt binnenkomt, voel je de warme sfeer. Daar hebben de hoge en sfeervolle ruimtes iets mee te maken, maar zeker ook het vriendelijke en opgewekte “goeiemorgen” van de mensen aan de receptie. Ze helpen jou én je bezoekers bij al je vragen, altijd even vriendelijk en professioneel. De Punt is veel meer dan alleen een werkplek, De Punt is een echte community van dynamische ondernemers die elkaar graag helpen.

Ook positief?

Ons bedrijvencentrum is goed bereikbaar, zowel met het openbaar vervoer als met de auto. We beschikken over een eigen parkeerterrein voor en naast het complex. De talrijke fiets- en wandelpaden in de buurt zijn ideaal om even te ontspannen, de benen te strekken en een frisse neus te halen. Duurzaam en ecologisch als we zijn, stimuleren we het fietsen graag. Daarom stellen we 80 fietsplaatsen ter beschikking waarvan 20 binnenshuis. Wanneer je maar wil kan je op pad met een van onze gratis bedrijfsfietsen, je kan zelfs de elektrische kiezen. Een douche achteraf is zo genomen. Ons gebouw is toegankelijk voor iedereen, ook rolstoelgebruikers banen zich makkelijk een weg door de wijde deuren.

Nog een uniek pluspunt? De keuken van de vegetarische cateringzaak ROOF FOOD bevindt zich in De Punt. De groentjes waarmee ze hun dakschotels vullen, groeien op het dak van onze gebouwen.

Overzicht vrije units, prijzen inclusief diensten

Overzicht kantoren

  • D1 = 106m² = 2120,- per maand (eerste verdieping villa)
  • C0 = 110m² = 2200,- per maand (loftkantoor gelijkvloers)
  • C1 = 20m² = 560,- per maand (kantoor erfgoedgebouw eerste verdieping)
  • A2.13+14 = 102.5m²= € 3.578,5 per maand (twee kantoor units met ingebouwde bel- en vergaderruimte, nieuwbouw, tweede verdieping)
  • A3.13 = 51,8m² = € 1.813 per maand (nieuwbouw, derde verdieping), mooie lichtinval gericht op het Oosten
  • A3ab = 38,18m² = € 1.336,3 per maand (nieuwbouw, derde verdieping), mooie lichtinval gericht op het Zuid-Westen
  • A417 = 51,48m² = € 1.808,8 per maand (nieuwbouw, vierde verdieping)

Bergruimte

  • Bergruimte A-1.11 = 52,68m² = € 474,12 per maand (kelderverdiep)

Alle vermelde prijzen zijn exclusief btw, inclusief diensten (zie dienstenoverzicht hierbij)

Nieuws


Bekijk alle nieuwsartikels

Wat ik aan De Punt vooral apprecieer, is het menselijk contact.
Liesbeth Marckx, Starterslabo Oost-Vlaanderen