Café du Commerce

Café du Commerce zet haar deuren terug open en dat luisteren we op met een boeiend thema…

Hoe reclame & sociale media ons brein beïnvloeden: een wetenschappelijke én praktijkgerichte kijk.

Met o.a. de rol van sociale media, creativiteit & reclame, veelgemaakte fouten & best practices

Reclame bestaat al eeuwenlang. Daar zal wel een goede reden voor zijn. In de uiteenzetting gaan we in op de verschillende vormen van reclame (incl. social media) en stellen we ons de vraag of er met de opkomst van de sociale en digitale media nog plaats is voor de klassieke vormen van reclame. Verder zetten we een wetenschappelijke bril op en bekijken we hoe ons brein (al dan niet bewust) beïnvloed wordt door reclame.

We gaan de invloed van creativiteit na op reclame en bespreken tot slot nog enkele veelgemaakte fouten, belangrijke misvattingen en best practices van reclame.

Koen De Brouwer is voormalig marketing manager van een internationale KMO & voormalig senior account executive van een groot communicatiebureau. Nu is Koen zaakvoerder van BDDB, waar ze de recentste inzichten uit wetenschappelijk onderzoek combineren met praktijkervaring om te komen tot marketingoplossingen op maat.

Café du Commerce kiest met Koen voor een interessante spreker uit het werkveld. Alle ondernemers en andere geïnteresseerden zijn welkom, om inspiratie op te doen en hun blik te verruimen. Nieuwe inzichten vloeien uit de uiteenzetting, maar wellicht ook uit de gemoedelijke contacten in de gezellige setting van het café.

Toegang is gratis, drankjes reken je af aan de toog, tegen democratische prijzen. Welkom vanaf 17:00.

Inschrijven hoeft niet, het is en blijft tenslotte een café… 😉

Dit evenement vindt plaats op 12 juni 2019. Bedrijvencentrum De Punt

Kerkstraat 108 9050 Gentbrugge